Ohlédnutí za školou v přírodě

7. října 2016 v 19:05 | R.M. |  ŠKOLA V PŘÍRODĚ 2016

V pátek 9. září jsme vyrazili po více jak roční odmlce na školu v přírodě do Horského hotelu na Černé hoře. Společně s námi jeli i žáci 4.A, 3.A a 5.B. Celkem 95 žáků.
Dopoledne probíhala výuka s procházkami po okolí, odpoledne jsme měli krásný program připravený již našim známým "Marcipánem" Marcelem Huňkou a jeho instruktory: Vláďou, Vítkem, Ivčou, Terkou a Lenkou. Celý týden jsme slavili Svátky naruby.
V pátek po příjezdu nás přivítali Tři králové, pod jejichž vedením jsme se rozdělili do 5 týmů.
V sobotu jsme slavili Masopust. V maskách připravených z domova nebo "co kufr dal" jsme se vypravili na masopustní průvod až k lanovce, kde nás obdivovalo mnoho turistů. Večer byl maškarní rej s diskotékou.
V neděli jsme slavili Velikonoce. Malovali jsme vajíčka, hráli s nimi různé hry. Zajímavé bylo, že některá nebyla uvařená ale syrová. Hra tedy byla zpestřená o momenty překvapení… Večer byla vědomostní hra "Riskuj".
V pondělí nás navštívil čert, anděl a Mikuláš se spoustou "mikulášsko-čertovsko-andělských" her a večer mezi námi "hledal Mikuláš talent".
V úterý jsme po snídani vyrazili na celodenní výlet do Pece pod Sněžkou a lanovkou na Sněžku. Aby nás moc nebolely nohy, svezli jsme se zpátky z Pece ke Kolínské boudě vyhlídkovým vláčkem. Ten zbytek cesty jsme pak už došli bez problémů. Večer jsme si malovali trička na památku.
Ve středu byl Štědrý den. Vyráběli jsme vánoční ozdoby, zdobili vánoční stromeček, připravili si dárečky pod stromeček. Krásně oblečeni jsme si užili štědrovečerní večeři v krásně vyzdobené jídelně. Po večeři byl táborák s opékáním špekáčků. Pak jsme se šli podívat na náš ozdobený stromeček, pod kterým nás čekalo překvapení - dárečky. Zpáteční cestu pak musel každý zvládnout sám (nebo ve dvojici), taková menší stezka odvahy.
Ve čtvrtek jsme se připravovali na oslavu Silvestra. Odpoledne jsme vyhodnocovali soutěže v týmech, hledali poklad a balili kufry. Po večeři byla silvestrovská diskotéka s "novoročním" přípitkem a silvestrovským ohňostrojem.

V pátek ráno jsme vyrazili zpět do Prahy. Nikomu se tam však nechtělo - celý týden bylo krásné počasí, v lese mnoho borůvek a brusinek, spousta zábavy, her a legrace. Všem se po pohodě stýská.