Sobota ráno

10. září 2016 v 9:49 | R.m |  ŠKOLA V PŘÍRODĚ 2016
Tak máme za sebou první noc.
Cesta autobusem proběhla v klidu. Jeli jsme po dálnici D11 a pak směr Jičín (na "boleslavské" byla 30minutová kolona ven z Prahy). Na obvyklé benzince byla svačinová přestávka - ve stínu mezi autobusem a tirákem. Reflexní pásky někteří využili k "mečování" v blízkém poli.
Do Jánek jsme dorazili těsně před 17 hodinou, tak jsme nahoru jeli až v 17.30. Ubytování jsme měli malinko zkomplikované, neboť škola před námi jeden pokoj vytopila a ten se teď suší... Tak se ze velkého dvoulůžkového udělal menší třílůžkový a všichni mají "bydlení... Rychle jsme něco vybalili, po večeři (špagety) jsme dokončili - jeden pokoj kluků nějak pokyn vybalovat nezaregistroval, tak vybaloval až ráno.
Po " poučení o bezpečnosti a chování na škole v přírodě" nás navštívili Tři králové a rozdělili děti do smíšených týmů. Po rozdělení byl už čas na zasloužený spánek. Někteří lehli a spali dřív, než jsem oběhla celé naše patro...
Plánovaný budíček je v 7 hodin, vždy první ráno ale někteří vstávají mnohem dříve. To se letos nestalo! Rušno začalo být až v 7.15!
Snídani máme až v 8.30, takže stíháme před snídaní psát deníky. Teď pracují děti trochu "na škole".
Až uschne rosa a trochu víc vyleze sluníčko, vyrazíme ven na obhlídku okolí... Oběd máme až ve 12.30. Máme vývar s těstovinami a segedínSmějící se.